Vinul Cavalerului Riesling 2007 - SERVE (Romania)

miercuri, 15 mai 2013

Inainte de a va povesti impresiile lasate de noile vinuri SERVE, in cadrul degustarii de saptamana trecuta din Galati, am sa apelez la un un scurt teaser prin intermediul acestui surprinzator Riesling. Nu va mai intrebati pe unde l-am gasit, raspunsul il stiti. Bineinteles, la Billa. Riscul in cazul unui vin alb mai vechi tinut pe un raft de supermarket, este unul foarte mare. Dar am avut din nou bafta chioara.

Culoare galben-auriu intens. Nasul m-a luat pe nepregatite, nu ma asteptam la prea multa prospetime. Ei bine, m-am inselat. Gutuia este vioara intai, iti sare in nari din toate pozitiile, si este dublata de placute tonuri florale (tei, in special), citrice si usor condimentate. Gustativ, vinul da o senzatie evidenta de rotunjime si plinatate, ba chiar si de o usoara onctuozitate. Se tine foarte bine, fructele albe bine coapte se completeaza fericit cu o aciditate medie, inca prezenta la datorie. Final mediu, cu nuante citrice, salcam si putin picante.

Inca un succes neasteptat. Nu ma mai intreb ce se intampla in Billa cu pricina, de mai pot gasi asemenea relicve. Tot e bine ca mai am sansa sa pot incerca asa ceva. Am zis.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp