Nemuritorul: 1975 Chateau Saint Pierre Sevaistre (Saint-Julien)

marți, 20 decembrie 2016

Cu ceva timp in urma, am avut ocazia sa dau peste unul dintre cele mai bune vinuri din Bordeaux, pe care le-am baut vreodata. In aceasta afirmatie, un rol extrem de important il joaca raportul dintre varsta inaintata a vinului si starea excelenta in care l-am gasit.

Chateau Saint Pierre a fost (si inca este, din punctul meu de vedere), un cru classe foarte des trecut cu vederea. Cu toate acestea, multi considera ca este unul dintre cele mai constante vinuri din clasificarea de la 1855, la nivel calitativ. Cu toate ca preturile au crescut semnificativ in ultimii ani, recoltele mai vechi inca iti pot permite sa te bucuri de ele, fara o cheltuiala semnificativa.


Din momentul in care am turnat vinul in pahar, mi-am dat seama ca voi avea parte de o bestie. Culoare ireal de sanatoasa si de "adanca", cu un rubiniu impecabil de intunecat si doar o foarte vaga bordura caramizie. Primele impresii olfactive au venit din sfera animala dar, dupa cateva minute, acestea au zburat pe fereastra. A urmat o serie mitraliata de fructe negre mature, mentol, tutun aromat de pipa, cutie de lemn, liquorice, piele tabacita si mina de creion. Pe scurt, cam tot ce poate oferi mai bun un Bordeaux matur de clasa. Gustativ, am fost lasat complet in offside; o evolutie liniara si extrem de compacta, o concentratie betonata de fruct negru, o structura otelita si intacta. Aciditatea se imbina perfect cu taninurile inca ferme, totul culminand cu un final lung, suplu si impecabil de bine definit si inchegat.

La final, nu am putut sa nu imi imaginez cum a aratat acest vin in tinerete. Judecand sticla de care am avut parte, consider ca acest Saint Pierre inca se afla pe un platou de maxima exprimare. Si pare ca mai poate ramane aici destui ani de acum incolo. Bineinteles, am avut si mult noroc intalnind o sticla aflata intr-o stare impecabila. Oricum, tot acest complex fericit de imprejurari mi-a oferit sansa de a ma bucura de un vin superb, care imi va ramane multa vreme intiparit in memorie.


1 comentarii:

. spunea...

Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
Ea este competentă în următoarele vrăji:
* vrăji de dragoste
* vrăji de căsătorie
* vrăji de bani
* vrăji de frumusețe
* Vrăji de noroc
* Vrăji de atracție sexuală
* Vrăji de vindecare a SIDA
* Vrăji de loterie
* Blestemele elimină imediat vrăjile
* Vrăji de protecție
* Vrăji de loterie
* Vrăji norocoase
* Vraja de fertilitate
* Inel de telekineză 💍
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp