Inca o mostra de comert mioritic

joi, 4 aprilie 2013

In aceasta minunat de ploioasa seara, am dat pe la nemti (unde in alta parte?) de un vin interesant: Michel Redde Pouilly Fumé Cuvee Majorum. Astfel, am gasit o varianta din 1989 la 19 Euro/sticla. Da, ma gandesc serios sa o achizitionez, masochismul meu deja nu mai cunoaste limite. Dar nu asta-i ideea de baza. Curios din fire, am inceput sa caut si recolte mai noi ale aceluiasi vin. Ochii mi-au picat pe un 2009 si a inceput vanatoarea de preturi. Probabil unii ma injura pe la colturi atunci cand sunt manat de curiozitati din astea bolnave, dar n-am ce-i face. Buun, coincidenta a facut ca acest vin sa fie de gasit si in Romania, la templul fineturilor numit Le Manoir. Bineinteles, m-a pufnit instant rasul cand am vazut si pretul.

Avem asa:
- la nemtii Jacovin: 34 Euro.
- la romanii Le Manoir: tam tam tam...77 Euro!

Am dorit doar sa mai semnalez inca un caz de comert salbatic made in Romania. De mirat, oricum nu ma mai mira. Dragii mei, si snob daca as fi, tot m-as gandi cum imi plasez finantele si ca as putea lua 2 sticle din afara, in loc de una de aici. Mare-i gradina zeilor, parol.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp