Paul Mas Estate Sauvignon Blanc 2011 - Single vineyard collection (Franta)

vineri, 31 august 2012

Despre un Carignan din aceeasi gama, am vorbit aici. De obicei, Paul Mas este un producator care ofera un bun rcp, cu vinuri corecte pana in 10 euro. Este si cazul acestui SB, cu toate ca e facut intr-un stil pe care nu-l agreez din cale afara si cred ca ar fi mers si la bani mai putini. Dar destul cu eternele-mi carcoteli, sa trec la scurta descriere a celui care si-a dat obstescul sfarsit, prin bunavointa lui George :)

Culoare galben-auriu intens, cu o consistenta aproape uleioasa. Nu vezi foarte des un SB cu astfel de tente, mai ales in tinerete. Inca de pe acum se anunta ceva greu si serios in pahar. La inceput, un nas intens dar fara a fi apasator, cu note tipice de agrise, soc, lime, grapefruit. Dupa o vreme au inceput sa apara si note de fructe tropicale, pepene galben si caisa bine coapta. Ei bine, stand la pahar o vreme, acest SB a devenit un soi de mix intre Viognier si Chenin Blanc; in imaginatia mea cel putin. Nu am gasit foarte multe informatii despre vinul cu pricina, dar nu m-ar mira sa aiba in componenta si ceva Viognier. Gustativ, nu am prea multe de spus, vinul e rotund, apasa bine de tot pe papile, dar e cam unidimensional si lipsit de finete. Scartaie putin si la capitolul aciditate, ceea ce-l face mai greu decat pot suporta la un alb sec. Finalul este dominat de note citrice care se imbina cu usoare aluzii amarui si de praf de creta.

Pana la urma, nu este un vin rau deloc, doar ca are unele elemente care il fac sa nu-mi mai pese de el pe viitor. Vreo 37 lei/sticla, de gasit si la Vinexpert..




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp