La Chamiza - Shiraz Reserve 2006 "Polo Profesional" (Argentina)

vineri, 25 mai 2012

Cateodata, rabdarea da rezultate. Am tot dat tarcoale acestui vin pe langa rafturile din deja celebra mea Billa de cartier, dar intotdeauna am ales altceva. Acum 2 ani se gasea la 22 lei, anul trecut la 18 lei si, in sfarsit, saptamana aceasta a intrat in "The League of extraordinary discounts" - 9 lei :))

Culoare rubinie intensa, fara semne evidente de evolutie. Nasul este unul tipic pentru un Shiraz de Lume Noua, cu multe afine, mure, visina putreda, piper si alte condimente uscate. Vanilia si pielea sunt acolo, dar bine integrate. Intensitatea este medie, semn ca n-au trecut degeaba 6 ani peste el.  Gustativ, vinul se prezinta rotund, cu un atac intens dar bine tinut in frau de aciditate. Predomina visinele, ciresele negre si condimentele. Taninuri fine si aproape complet integrate. Finalul este mediu si ofera o senzatie placuta de suculenta. Cu toate ca fructul bine copt este evident, nu apar nici o clipa notele dulcege atat de prezente la Cabernet by Enira, de exemplu. Alcool-ul se simte o idee pe final dar nu e nimic grav sau deranjant.

Acest Shiraz are un profil foarte asemanator cu Winemaster's Reserve de la Nederburg. In schimb, cel disecat aici este ceva mai usor de baut, o idee mai rotund si mai bine integrat.

Un mare, mare chilipir la 9 lei. Daca stau si ma gandesc bine, face chiar si 20 de lei, cat era initial.






7 comentarii:

Dan spunea...

Da ce o fi cu Polo Profesional ca suna tare interesant...
P.S. Te urasc...:)))

Ciprian spunea...

Dane, e vorba de sportul practicat de argentinieni: un baiat pe cal cu o crosa in mana, ring a bell? :))

Daa, si eu ma urasc :D

Ciprian spunea...

In plus, e vorba de gama producatorului; mai au si o ama numita polo amateur

Dan spunea...

Da..da stiu ce inseamna Polo..dar cum sa ajuns cu el pe sticla de vin e interesant..:)) Maine o sa vedem "Oina Profesional" pe sticlele de la noi?

Ciprian spunea...

Hehe, mai degraba "Mitica profesional" :D

Anonim spunea...

Esti un norocos cu discount-urile astea (de 50-60%, poate si mai bine)! Eu n-am auzit/vazut pe nicaieri de astfel de reduceri la sticle de vin (nici la billa, nici in alte s-mk sau hy-mk)!! Norocosule!! hahaha.

Ciprian spunea...

Anonim, multam pt comentariu. Intr-adevar, nici eu n-am mai vazut astfel de reduceri masive :) Pe langa norocul asta, mai e si cel al starii sticlelor; sa nu uitam totusi ca sunt stocuri care nu s-au miscat de ceva vreme de prin Billa. Dar la ieftinaturi din astea imi permit riscul...

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp