Masi Mazzano Amarone Classico 2007

luni, 4 mai 2015

Recunosc, nu am fost niciodata un mare fan Amarone si nu cred ca se va schimba ceva in acest sens, pe viitor. Dar, cateodata, ma lovesc de cate un exemplar care ma face sa exclam: da, asta este un vin mare!

Asa au stat lucrurile si cand cei de la unvinpezi mi-au oferit sansa de a incerca un mare clasic in viata: Mazzano Amarone Classico, produs de legendarul Masi. Pe langa impresiile puternice lasate de acest vin, mai este un motiv pentru care am decis sa il mentionez si pe blog. Zilele trecute am testat un vin autohton care, dupa circa 24 ore de la deschiderea sticlei, mi-a amintit instantaneu de Mazzano. Dar despre vinul nostru, intr-o postare viitoare. In continuare, va prezint impresiile aparute pe unvinpezi:

Pare paradoxal, dar atunci cand intalnesc un vin impecabil, am tendinta de a folosi cat mai putini descriptori. Mazzano de la Masi este un astfel de vin. Aromele sale sunt precise ca un ceas elvetian, de la notele de fructe uscate, condimente si pana la nuantele minerale complexe. Structural, vinul este construit perfect. Echilibrat, rotund, catifelat, concentrat, cu o aciditate extrem de bine integrata si cu taninuri fine dar, in acelasi timp, bine infipte. Finalul sau lung nu este decat ultima piesa a unui puzzle gandit in cele mai mici detalii. Potential excelent de invechire, pentru cei care sunt inzestrati cu rabdare.

Nu mai este nimic de adaugat. Dupa cum spuneam, cam acesta este efectul unui vin mare asupra mea. Cuvintele au dat un pas inapoi si am preferat sa ma las purtat de echilibrul perfect si textura fantastica ale acestui Mazzano.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp