Prince Stirbey Merlot 2008 (Romania)

vineri, 27 iulie 2012

Inainte de a trece la scurtele impresii lasate de acest vin care nu cred ca mai are nevoie de prezentari, mentionez ca mostra de fata a fost incercata in conditii nu tocmai ideale. Terasa, caldura, etc.

Culoare rubiniu-deschis, fara vreun semn de maturitate. Primul nas e dominat de fructe rosii de padure, note lemnoase bine integrate si o adiere de masline negre. Nimic tipator, totul e dozat in cantitati rezonabile. Dupa o vreme, am fost napadit de aluzii pamantoase si ceva fum. Gustativ, iata un vin pe gustul meu. Usor, fructat, suculent. Poate multi l-ar considera subtire, dar nu e cazul pentru structura bine cladita este ascunsa undeva in spate. De fapt, mi s-a parut ca trece printr-o faza ceva mai "dumb", adica atunci cand un vin intra in adormire si nu e din cale afara de expresiv in corp. Aciditate excelenta, tanini fermi dar fini. Final dominat de cirese negre si visine putrede.

Cred ca mai are ani buni in fata pentru a ajunge la potentialul maxim. Asa ca va spun doar atat: nu va grabiti.

@foto credit: unvinpezi.ro

1 comentarii:

Dan spunea...

Unul din Merlot-urile mele preferate... usor, elegant, subtil, echilibrat, cu fruct vibrant si fara excese si chestii tipatoare de baric... Parca am mai zis pe udneva, Reserva (ala cu Cavalerii de Malta) e minim o treapta in plus ca structura si seriozitate.

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp