Puteti gasi vin bun si la bag-in-box

joi, 25 august 2011

Zilele trecute, George anunta pe Facebook aparitia unei oferte bune in Selgros: Merlot Castel Starmina (Vinarte) la bag-in-box de 3l, la doar 17 lei. A doua zi m-am infiintat la raionul de vinuri din Selgros si am plecat burdusit cu o cutie de Merlot, dar si una suplimentara de Riesling, aceasi gama.

Varianta 0,75 l
Acum, nu stiu exact daca este vorba de acelasi Merlot imbuteliat la sticla. Oricum, ceea ce se afla in cutie este cu siguranta un best buy, daca stai si te gandesti ca face sub 6 lei/litrul. Nas tipic de Merlot, prezenta decenta in gura, aciditate buna, ba chiar sunt si ceva tanini naravasi. Ganditi-va la ce lichide genocid puteti gasi pe la vinariile din coltul blocului si care au pretentia ca sunt facute (si) din struguri. Nu e de lepadat nici Riesling-ul. Cu toate ca e catalogat drept demi-sec, e din acela care vireaza spre sec si nu spre demi-dulce (prietenii stiu de ce).

Asa ca, daca il zariti pe undeva, nu-l ocoliti. La masa de zi cu zi, merge ca uns, parol.

20 comentarii:

Dan spunea...

Riesling-ul am gusta si eu bag-in-box de la ei...este ok, dar nu cine stie ce! O sa incerc Merlot-ul, merge la pret, vine 4,25 lei sticla...plus ca mi s-a terminat si vinul de gatit..:)
Bag-in-box-uri ok mai fac si cei de la Segarcea (desi Chardonnay-ul nu e acelasi cu cel de la sticla de 25 de lei..ar fi culmea)..:))

Ciprian spunea...

Dan, nici eu nu sunt sigur ca Merlot-ul e acelasi in cazul Vinarte dar, la banii astia, macar beau vin :)) Riesling-ul e ok, cam neutru dar, din nou, la ce posirci vrancene gasesti in banii astia :)

Anonim spunea...

Ar trebui scris mai mult pe tema asta, mi se pare interesanta.. Eu sunt mare fan bag n box ; Se merita din plin, pacate ca oferta este cam limitata.
DE exemplu am inteles ca si Crama Garboiu vinde bag n box, dar nu l-am gasit deloc (am cautat in Selgros si Metro); De Segarcea abia acum aflu, dar la fel nu i-am vazut deloc nici pe ei.

Un bun raport calitate pret este cu siguranta Recasul, am incercat o feteasca regala, bun asi nepretentioasa....

Felicitari pentru blog.

Cu stima, Cip, un tiz...

Ciprian spunea...

@Anonim,

Multumesc pentru aprecieri :) Daca nu ma inseala memoria, am vazut in Selgros bag-in-box si de la Garboiu si de Segarce. Ce-i drept, cel de la Segarcea e cam dublu la pret fata de Vinarte :) Mai era si Val Duna de la Oprisor. Da, e o solutie buna pentru consumul zilnic si care sa nu te rupa la buzunar

Dan spunea...

Deci, ce am mai baut Bag-in-box si a fost ok: Recas alb (dar eu il gasesc mai greu), Val Duna Blanc de Roumanie (cred ca e cel mai bun alb la bag in box, sau era cand l-am baut eu), Feteasca Neagra de la Val Duna (bine Cramele Oprisor), iara un vin care merita! Cei de la Oprisor au si un concpet de Crama bag-in-box pentru restaurante si parca au si la 10l. Eu mai beau in restaurant cate un pahar de la ei, ca nu ma incumet singur la o sticla..:)
Totusi cel de la Vinarte mi se pare mai ieftin decat cele de mai sus...oricum decat Segarcea este clar mia ieftin .Sunt curios cum este CAbernet Sauvignon-ul celor de la Segarcea...
Ciprian, ai dreptate, bag-in-box de la un producator serios mi se pare si mie cea mai buna solutie daca vrei un vin corect la preturi foarte bune.

Anonim spunea...

Unele dintre cele mai bune vinuri si la Bag-in-box sunt cele de la Budureasca. Cred ca raportul calitate pret la acest mod de ambalare este printre cel mai bun din piata la ora actuala. Daca aveti unde sa degustati vinurile faceti-o cu incredere. Din pacate sunt la inceput si nu cred ca sunt asa de usor de gasit, doar cateva crame sau cativa distribuitori.

Anonim spunea...

Da, bag-in-box ok am baut de la Oprisor (Val Duna) si Recas. Am vazut si de la Basilescu (Eclipse), dar cred ca e dedicat pentru Horeca.
Ma bucur ca Vinarte au intrat pe acest segment, concurenta va creste calitatea produselor.

Dan spunea...

Eu Budureasca si Basilescu nu am vazut..Basilescu as lua cu ochii inchisi..:))) Busureasca doar cu unul..:)

bogdan spunea...

Eu am luat Feteasca neagra si feteasca regala de la Valduna bag in box si mi-au placut! In schimb am cumparat feteasca regala de la recas la 3 litri si nu e chiar extraordinar! Caut de la Budureasca bag in boxuri dar nu gasesc deloc in Iasi! Stiti vreun punct de vanzare? Multumesc!

Ciprian spunea...

Salut Bogdan si multumesc pt vizita. Nefiind din Iasi, nu prea stiu ce sa iti spun. Incearca in hypermarket-urile gen Carrefour, Real, etc. Daca te intereseaza si varianta vrac, trage o fuga la Good Point

bogdan spunea...

Multumesc de pont(GoodPoint):)! Am vazut oferta lor de vinuri vrac si suna tentant! Preturi foarte bune! Maine ma duc sa vad de sarba si galbena de Odobesti,de care am auzit numai lucruri bune! Azi mi-ai cumparat un Sauvignon Blanc ds de la Budureasca ,vrac de la Bacania Noua! Pretutl e imbatabil,zic eu! 7,50 litrul! Si e un vin numai bun de discutii!

bogdan spunea...

Am cumparat azi Galbena de la Goodpoint! Buuuna! Casa Blum!9,50 ron

Anonim spunea...

Iasi intrarea in Pacurari de la Fundatie pe dreapta dupa ING e un magazin mic si dupa el este cafeneaua Las Vegas

bogdan spunea...

Am fost la selgros si am gasit bag in box de la crama Garboiu doua soiuri,sauvignon blanc si merlot.Varancha e denumirea gamei! Si am luat si Segarcea chardonnay! Nu am incercat inca cele doua soiuri vinarte crama starmina:merlot si riesling! Tot la selgros gasiti! Daca nu ma insel am vazut si la metro toate aceste produse la bag in box! Plus toata gama valduna bag in box! Am cumparat si de la Budureasca de la magazinul din Pacurari! Foarte bun!

Anonim spunea...

De departe, Budureasca mi s-a parut cel mai onest vrac de pe la noi... In Iasi, l-am gasit in Bacania Noua, f ok magazinul, aveau si Vinarte la vanzare (Riesling si Merlot), dar nu ma impresioneaza... Preturile sunt bune-bune, fata de Bucuresti cel putin, acolo am luat de la Crama Musat, aia cred ca au o relatie cu Budureasca totusi... N-am gasit la ei Rose-ul, tipul care m-a servit, foarte amabil, mi-a spus ca au renuntat la el pt ca la un moment dat nu l-au mai gasit la producator.

Ciprian spunea...

Baieti, va multumesc pentru ponturi :)

Anonim spunea...

salut tuturor

gurmandul spunea...

Am descoperit un vin care, dupa parerea mea e mult mai bun decat multe variante de vinuri la bag-in-box (calitate-pret). E de la o vinarie din Piata Sudului - Big Berceni, chiar langa hala de branzeturi, Oamenii aduc un vin din Vrancea si il tin in recipiente de inox. Eu am luat pentru sarbatori si multi prieteni l-au apreciat. Va recomand sa incercati

gurmandul spunea...

Am descoperit un vin care, dupa parerea mea e mult mai bun decat multe variante de vinuri la bag-in-box (calitate-pret). E de la o vinarie din Piata Sudului - Big Berceni, chiar langa hala de branzeturi, Oamenii aduc un vin din Vrancea si il tin in recipiente de inox. Eu am luat pentru sarbatori si multi prieteni l-au apreciat. Va recomand sa incercati

Itzy spunea...

Incercati Crama Kara din Popesti Leordeni au 5 podgorii.Panciu,Sarica,niculitel,JIDVEI,Tohani,Jaristea.este la statia Paraul Rece.

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp