Chateau Sociando-Mallet 1999 (Haut-Medoc)

vineri, 23 iunie 2017

Sociando-Mallet ramane un vin care mi se duce mereu la suflet, indiferent de anul de recolta. Despre aceasta importanta proprietate din Medoc, am realizat un profil pe care il puteti accesa aici.

Intotdeauna am apreciat incapatanarea batranului Jean Gautreau de a ramane fidel principiilor sale; intr-o lume in care tot mai multi apeleaza la diverse tertipuri moderne pentru a satisface anumite gusturi, Gautreau livreaza, an de an, un vin old school si care prefera sa reflecte mai degraba locul din care provine. Nu degeaba este denumit "Latour din Haut-Medoc". Si nu degeaba a preferat sa ramana in afara sistemului de clasificare cru bourgeois; aici, calitatea este la nivel de cru classe.

Recolta 1999 mi-a demonstrat inca o data ce inseamna constanta in calitate pentru acest producator. Dupa 18 ani de la zamislire, culoarea este incredibil de sanatoasa, fara nici o urma de bordura caramizie. Olfactiv, un Medoc clasic pana in maduva oaselor: fructe rosii usor mature, aluzii minerale, mina de creion si valuri care amintesc de frunza de tutun. Gustativ, ma asteptam sa nu am parte de concentratia unui an excelent; in schimb, am avut parte de un vin suplu, elegant, rafinat, precis si sobru. Structura este otelita si nestirbita de trecerea timpului, cu aciditatea si taninurile ferme care strajuiesc fructul inca energic. Singura bila gri este atribuita finalului usor cam scurt dar, din nou, acesta este un aspect de asteptat intr-un an dificil.

Cu toate ca vinul este departe de a o lua pe o panta descendenta, acum este momentul prielnic pentru a fi consumat. L-am prins in acea bucla temporala in care ansamblul este mult mai important decat elementele sale, luate separat.

2 comentarii:

Daniel spunea...

Pacat Ciprian ca ai abandonat acest blog! Sunt convins ca mai ai multe de spus despre vinuri!

. spunea...

Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
Ea este competentă în următoarele vrăji:
* vrăji de dragoste
* vrăji de căsătorie
* vrăji de bani
* vrăji de frumusețe
* Vrăji de noroc
* Vrăji de atracție sexuală
* Vrăji de vindecare a SIDA
* Vrăji de loterie
* Blestemele elimină imediat vrăjile
* Vrăji de protecție
* Vrăji de loterie
* Vrăji norocoase
* Vraja de fertilitate
* Inel de telekineză 💍
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp