Peter Mertes Riesling Bernkasteler Spatlese 2010 - Gold Edition (Germania)

duminică, 15 ianuarie 2012

Din nou, un alt vin achizitionat din Kaufland, la un pret de 20 lei/sticla. Despre varianta Kabinett a aceleiasi game, puteti citi cate ceva la George. A cam inceput sa-mi placa aceasta senzatie de masochism ce mi-o acord de ceva vreme incoace, odata cu noua gama de importuri din Kaufland. Nu am gasit vinuri rele de tot pana acum, doar baubile si cam atat. Ce-i drept, nearuncand o avere pe ele, imi permit sa experimentez putin si sa ma sacrific pentru binele comunitatii :)

Ce mi s-a parut ciudat la aceasta gama Gold Edition de la Mertes, este faptul ca toate vinurile au acelasi pret, indiferent de clasificare. Credeti ca un Spatlese la 20 de lei este capabil de minuni? In nici un caz, Mertes nu este salvatore de la patria, oricat ar incerca. O concluzie personala pot trage, dupa ce in ultima vreme am tot incercat diverse Riesling-uri nemtesti: calitatea creste dramatic, odata cu inaintarea pe scara preturilor si a clasificarilor, parca mult mai evident decat in cazul altor soiuri.

Culoare draguta, galben-pai stralucitor. Nas tipic, corect, flori albe, mandarina, ceva miere de salcam. In schimb, gustul dezamageste cumplit. Atac initial dulceag, plat, uni-dimensional, mijloc nexam si finish scurt si intepator. Marea problema a acestui vin este finalul dominat de note evidente de vitamina C efervescenta. Cred ca un nene bine intentionat a scapat ceva acid ascorbic prin cuva. Macar nu a fost exagerat de dulce. Pacat de nasul destul de interesant si datator de sperante.

Daca tineti musai sa incercati ceva din aceasta gama, se pare ca un Kabinett e ceva mai baubil decat ast Spatlese. Dar eu spun un mare pas la Peter Mertes - Gold Edition.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp