In perioada 9 – 24 iulie, Vinul.Ro va „imbraca” in alb 12 localuri din Capitala, in cadrul evenimentului „Vara in Alb”,o campanie ce are ca principale scopuri promovarea generica a consumului de vin, educarea consumatorilor, pozitionare superioara a vinului in mintea clientilor si incurajarea stilului de viata asociat acestui produs. Proiectul implica inscrierea mai multor vinuri albe, linistite si spumante, care vor fi listate, semnalizate si vandute in mod special pe perioada celor 16 zile ale evenimentului.
Clientii imbracati in alb vor avea ocazia sa castige premii simpatice si lectii de degustare.
Fiecare local partener va flolosi meniuri speciale, cu vinurile inscrise, care vor avea functie de informare (cum se produce, consuma si asociaza vinul alb), promovare si, evident, vanzare. Publicul din Capitala va avea prilejul nu doar sa guste o selectie de vinuri albe la preturi speciale (la sticla sau pahar), ci si sa afle istoria si secretele acestui tip de vin.
La a doua editie a proiectului, prima fiind „Primavara in Rose”, vor fi prezenti producatori de top si importatori precum Cramele Recas, Crama Avincis - o noutate din Dragasani, precum si Casa Isarescu, Domeniile Sahateni, Domeniile Samburesti, Murfatlar Romania, Heinrig Distribution, Lerida, Alexandrion Group si Portugal Trading.
Astfel, incepand cu 9 iulie, timp de 16 zile, 23 de sortimente de vin vor putea fi degustate la preturi speciale in 12 localuri bucurestene. Sunt vinuri albe, linistite sau efervescente, atent selectionate de producatorii si importatorii participanti.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu