F'autor Rhein Riesling 2011 (Moldova)

luni, 3 decembrie 2012

Cu vinurile acestui producator de peste Prut m-am intalnit in premiera acum vreo 2 ani, in cadrul Goodwine. Vinuri ok, corecte, iar despre varianta 2008 a acestui Rhein Riesling am scris cateva impresii aici. Mi-a placut inca de atunci tipicitatea de soi, astfel ca eram curios cum se prezinta si 2011. Ei bine, am avut sentimente cam amestecate dupa ce l-am incercat, concluzia fiind una singura pentru mine: 2008 imi pare mult mai reusit.

Culoare galben pai clar si stralucitor. Nasul este marea problema a acestui Riesling. Oricat l-am dus prin diverse temperaturi, a ramas destul de inexpresiv. Se simt doar adieri de fruct alb, coaja de portocala, mar verde si ceva tente florale. Doar ca nu sunt persistente mai deloc, dispar in eter imediat, lasand loc unui mix dominant de alcool, note calcaroase si vegetale. Dupa cum spuneam, nivelul de alcool este intruziv, in combinatie cu senzatiile minerale neducand la un rezultat foarte atractiv. Gustativ insa, lucrurile stau ceva mai bine inchegate, atac destul de plin, rotund, fruct copt, pepene galben si madarina. Aciditate ok, finish scurt. Alcool-ul iese iar in evidenta la final, provocand o usoara senzatie de fierbinteala.

E clar ca se putea mai bine, asta doar daca ma gandesc la 2008. Un vin ok in gust, dar lipsit de precizie si cam defazat in multe momente.

33 lei - vinescu.ro


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp