Funny: Eticheta rosie

marți, 25 septembrie 2012

Mai este nevoie sa explic la ce vin fac referire? Daca nu stiti inca despre ce este vorba, inseamna ca ati trait intr-o pestera, v-ati hranit cu fructe de padure, ati vanat ursi ucigasi si morti de foame, si ati baut vinul de tara adus de cumnatu' la pet de 5 litri.

Ar fi doua chestii pe care doresc sa le semnalez in legatura cu acest Cabernet de la Oprisor. In primul rand, campania exagerat de agresiva, mai ales pe Facebook. Va dau cuvantul meu ca, dupa vreo 2 saptamani de teasere, de zeci de postari referitoare la marea si mega lansare, am vazut doar rosu in fata ochilor. Inseamna ca obiectivul (lor) a fost indeplinit, veti spune. Pe naiba, mai ales in cazul meu. Aceasta campanie de marketing m-a facut sa nu ma intereseze deloc vinul cu pricina si sa ma urc pe pereti atunci cand vad etichete rosii. Ok, inteleg ca e vorba de marketing dar si aici e ca in alte situatii: consumul in exces poate dauna grav sanatatii. Mai lipsea sa vad ceasuri publice in centrul fiecarui oras si pe care era afisata numaratoare inversa pana la uriasul eveniment. Nu mai spun de valul de entuziasm exagerat dupa lansare, de parca a aparut noul vintage al unei sampanii Salon, dupa 10 ani de asteptare. Nu vreau sa se inteleaga gresit, chiar nu am nimic cu vinurile Oprisor. Am consumat si voi consuma in continuare unele vinuri ale acestui producator. Dar, fratilor, luati-o o idee mai usor, pentru ca astfel de practici pot avea si un efect de bumerang.

A doua faza funny legata de acest subiect este urmatoarea: imediat dupa lansare, vinul a aparut deja la oferta la unele magazine online. Da, direct la oferta. Eu nu reusesc sa mai inteleg nimic din practicile astea de marketing, vanzare sau mai stiu eu ce mumbo-jambo de felul asta. Nu sunt specialist, dar cred ca este prima oara cand vad asa ceva la un vin romanesc, considerat "premium" (poate ultra, super premium pentru altii). Tam tam, lansare cu artificii iar a doua zi vad deja vinul la oferta. Nu, nu este vorba de un pret promotional sadea ci de oferta gen: "de la...la". Ca reducerile de sezon la pantofi, de parca nu stiti vrajeala.

Ma opresc aici, ca mi se pune iar rosu in fata ochilor.


8 comentarii:

George Mitea spunea...

Lucruri de neinteles, adevarat.

Ciprian spunea...

cel putin asta cu oferta imediat dupa lansare, chiar nu o inteleg

Nicusor Cazan spunea...

Chiar daca nu o intelegi, ar trebui sa te bucure: vinul e mai ieftin :)

Marcel spunea...

Uneori, pentru un magazin online, pretul platit de cumparator pentru un produs nu este principalul element urmarit. Mai ales daca te intereseaza vanzarea de maine mai mult decat cea de azi.

Ciprian spunea...

Nicusor, nu ma bucura nimic, campania asta agresiva m-a dat inapoi oricum

Ciprian spunea...

Marcel, asa o fi dar eu unul n-am mai vazut o asemenea strategie pana acum.

Berbecutio spunea...

N-ai mai vazut la ei in curte asemenea strategii? Iti mai dau eu vreo 350 de exemple? Incheierea ar fi fost frumoasa cu un review...asa cum este vinul, sa nu zic negativ :))

Ciprian spunea...

Mihai, tu crezi ca eu voi da atatia bani pe vinul asta? Nu, mersi. Ma indoiesc ca brusc au scos o minunatie, tinand cont ca precedentul nu m-a impresionat cu absolut nimic

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp